:@

ljjudi ! !  aaaaaaaaa ! ubijte me ! owo je nocna mora nemogu vjerovat ! .. jedva sam cekala raspust .. mislila sam da ce nam bit extra napolju da ce svi izlazit .. i na kraju svi odose negdje … JARANE … sve cekam raspust .. wako nako .. zimi nigdje nikog ubi se od dosadne .. dodje i ovo Ljeto .. i sad svi odose negdje doce kad pocne skola .. pa jbt sta cete mi tad ! .. smrc .. ! … Nedostaje mi nasa svadja … galama .. igra .. prije smo se igrali swaki dan .. swi zajedno NEJRA,SEHERZADA,EMIRA,EMINA,DANIJELA,
HERMINA,DAJANA,Ja
AHMO,AMAR,BENO,HAMO,ALEM, .. itd ..
a sad nista .. samo sjedim u kuci doduse tek je poceo raspust ,, sad dolaze oni pušaći u ulicu i mi se nemozemo od njih igrad dodju seljaci onde na most sjede onde okupljaju se .. gg .. mrzim ih .. imaju svoje kuce nek se tamo okupljaju koji ce mi wrag wamo .. .. joj .. jedva cekam kad se svi skupimo .. a owe godine kontam ic na boracko a mozda i necu nzm .. ne ide mi se .. a i ide mi se radi rajje drustwa .. itd .. all haj nea vezze .. vidjec u.. eto to je to .. idem ja sad cao .. drzite mi fige * da se svi sastanemo i da sve bude kao prije

***

i miss you

=(

zery12
sve o meni ima na mom bLogu .. taKo da .. pogLedajte ... bLog.. necHete se pokajaTii .. ima swasHta.. *** puSSa ! x

Komentariši